ایرانسل

ساخت وبلاگ

طبق اطلاعات منتشر شده، اینطور که به نظر می رسد کمپانی نوکیا قصد دارد در ماه سپتامبر سال جاری، از گوشی نوکیا ۷.۳ رونمایی نماید. اما تاریخ عرضه ی این محصول با یک تاخیر 2 ماهه به نوامبر موکول شد. طبق آخرین گزارشات بدست آمده از سوی  Nokiapoweruser، گویا باز هم قرار است یک تأخیر ۱ ماهه را شاهد باشیم. بدین ترتیب نماینده‌ی جدید نوکیا در آخرین ماه سال ۲۰۲۰ یعنی دسامبر رونمایی خواهد شد.
نوکیا ۹.۳ PureView، نوکیا ۷.۳ ۵G و نوکیا ۶.۳ به‌زودی رونمایی می‌شوند

نوکیا ۷.۳ ۵G اما میان‌رده‌ای خواهد بود که با اسنپدراگون ۶۹۰، دوربین ۴۸ مگاپیکسلی به همراه سه دوربین دیگر روی پنل پشتی (در مجموع ۴ دوربین) و همان‌طور که از نامش پیداست، با پشتیبانی از اینترنت ۵G رونمایی می‌شود. در کنار آن اما نوکیا ۶.۳ حضور دارد که یک گوشی اقتصادی است و از اینترنت ۵G هم پشتیبانی نمی‌کند. به نظر می‌رسد مشخصات فنی دو میان‌رده تفاوت زیادی با هم ندارد و در واقع پشتیبانی از اینترنت ۵G، اصلی‌ترین قابلیتی است که آن‌ها را از هم متمایز می‌کند.

اما به نظر می‌رسد این تنها گوشی نیست که قرار است آخر سال جاری رونمایی شود و در کنار آن شاهد دو محصول دیگر خواهیم بود؛ یک میان‌رده با نام نوکیا ۶.۳ و یک پرچم‌دار با نام نوکیا ۹.۳ PureView که چندین بار با تأخیر در عرضه مواجه شد.

با این حال باز هم باید منتظر ماند و دید چه پیش خواهد آمد. نوکیا برای اینکه بتواند نام خود را بار دیگر سر زبان‌ها بیاندازد، نیاز دارد هرچه زودتر از پرچم‌داری قدرتمند و میان‌رده‌هایی با قیمت مناسب رونمایی کند و اگر بخواهد به تعویق زمان رونمایی از گوشی‌هایش ادامه دهد، به نظر می‌رسد پیشرفتی حاصل نخواهد شد.

به گزارش وب‌سایت یاد شده، یکی از کارمندان HMD Global بوده که اعلام کرد بار دیگر شاهد تعویق زمان رونمایی از نماینده‌های جدید نوکیا خواهیم بود. در رابطه با این محصولات خبرهای زیادی منتشر شده چرا که قرار بود خیلی زودتر از این‌ها رونمایی شوند. برای مثال نوکیا ۹ PureView احتمالا با جدیدترین پرچم‌دار کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۷۵، پنل ۱۲۰ هرتزی از جنس OLED و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی با لنز ساخته شده توسط شرکت کارل زایس راهی بازار می‌شود.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : نوکیا,گوشی هوشمند,گوشی پرچم دار, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 231 تاريخ : پنجشنبه 29 آبان 1399 ساعت: 0:58

طبق گزارشات شرکت تحقیقاتی Canalys، کمپانی اپل در میان فروشندگان رایانه ی شخصی، در جایگاه دوم قرار دارد درواقع عملکرد خوب این کمپانی به واسطه‌ی همه گیری جهانی ویروس کرونا است که بسیاری را مجبور به کار در خانه یا شرکت در برنامه‌های یادگیری از راه دور کرده است اپل توانسته است با فروش ۱۵٫۲ میلیون دستگاه آیپد، سلطه‌ی خود بر بازار جهانی تبلت‌ را حفظ کند.
سلطه‌ی آیپد اپل بر بازار جهانی تبلت‌ و عملکرد خوب سامسونگ

بر اساس گزارش Canalys ، اپل در سه‌ماهه‌ی منتهی به سپتامبر (شهریور) ۱۵٫۲ میلیون دستگاه آیپد به فروش رسانده است؛ درحالی‌که در بازه‌ی زمانی مشابه در سال میلادی گذشته، ۱۰٫۴ میلیون دستگاه آیپد به فروش رسانده بود. کوپرتینویی‌ها با عملکرد خوب توانسته‌اند ۳۴٫۴ درصد سهم بازار جهانی را در سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۲۰ به خود اختصاص دهند.

سامسونگ در سه‌ماهه سوم با جهشی بزرگ، تخمین زده می‌شود که ۹ میلیون دستگاه تبلت به بازار عرضه کرده است و سهم ۲۰٫۴ درصدی از بازار جهانی به خود اختصاص داده و نسبت به بازه‌ی زمانی مشابه سال گذشته، رشد فروش ۷۹٫۸ درصدی داشته است. هواوی با فروش ۵٫۱ میلیون دستگاه تبلت و سهم ۱۱٫۳ درصدی، در جایگاه سوم پرفروش‌ترین برندهای بازار قرار گرفته است.

آمازون و لنوو با فروش ۵ و ۴٫۲ میلیون دستگاه تبلت و سهم بازار ۱۱٫۳ و ۹٫۱ درصدی، به ترتیب جایگاه‌های بعدی را به خود اختصاص داده‌اند. بر اساس برآورد Canalys، اپل در میان فروشندگان رایانه‌ی شخصی، در جایگاه دوم قرار دارد. این شرکت تحقیقاتی اکنون تبلت‌ را در گروه رایانه‌های شخصی قرار داده است.

نتایج به‌دست‌آمده و عملکرد خوب اپل به واسطه‌ی همه‌گیری جهانی ویروس کرونا است که بسیاری را مجبور به کار در خانه یا شرکت در برنامه‌های یادگیری از راه دور کرده. اپل در ماه سپتامبر (شهریور) مدل جدیدی از آیپد ایر را با طراحی مشابه آیپد پرو و سخت‌افزاری قدرت‌مند راهی بازار کرد که انتظار می‌رود در فروش آینده اپل تأثیرگذار باشد. پیش‌تر اپل در گزارش درآمد سه‌ماهه‌ی چهارم ۲۰۲۰، از فروش ۶٫۸ میلیارد دلاری آیپد گفته بود که در مقایسه با درآمد ۴٫۶۶ میلیارد بازه‌ی زمانی مشابه در سال گذشته، عملکردی فراتر از انتظار برای اپل به ارمغان آورده است.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سامسونگ,اپل,هواوی,ال جی,تبلت, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 261 تاريخ : سه شنبه 27 آبان 1399 ساعت: 1:13

آیفون SE در بین آیفون‌های اپل،‌ یکی از بهترین و پر طرفدارترین گوشی های این کمپانی محسوب می شود.  تا به حال دو گوشی از این سری روانه ی بازارموبایل شده است که تقریبا از لحاظ ظاهر شبیه به یکدیگر هستند اما از لحاظ قابلیت‌های سخت‌افزاری تفاوت زیادی بین آن‌ها دیده می‌شود. با این حال هر دو گوشی توانستند فروش بسیار خوبی را در بازار داشته باشند. حال اخیرا شایعاتی مبنی بر اینکه اپل قصد ندارد تا نیمه ی اول سال 2021 از مدل جدید آیفون SE رونمایی کند. مینگ‌چی ‌کو، یکی از تحلیل‌گران نام آشنای اپل چنین ادعایی را مطرح کرده که با توجه به سوابقی که از او سراغ داریم، به احتمال زیاد درست خواهد بود.
آیفون SE 2021 احتمالا به این زودی‌ها معرفی نمی‌شود

موفقیت چشمگیر آیفون‌های SE اما باعث شده شایعه‌هایی مبنی بر اینکه اپل قصد تولید نسل سوم این سری را دارد سر زبان‌ها بیفتد. اپل در سال‌های گذشته، گوشی‌های بسیار کمی را راهی بازار می‌کرد اما گویا به این نتیجه رسیده که برای رقابت با اندرویدی‌ها، عرضه‌ی بیش از ۲ یا ۳ گوشی در هر سال نیاز است. این‌طور شد که آیفون ۱۲ را در ۴ مدل راهی بازار کرد. بنابراین جای تعجبی ندارد اگر ببینیم یک گوشی میان‌رده هم هر سال به جمع پرچم‌داران این شرکت اضافه شود.

دلیل این اتفاق هم رقابت شدید بین تأمین‌کنندگان قطعات اپل است. گفته می‌شود این شرکت‌ها در تولید قطعات مربوط به دوربین گوشی‌های سری آیفون ۱۳ با یکدیگر در رقابت هستند. همین رقابت باعث شده فرایند طراحی و تولید آیفون SE جدید که فعلا از نام‌ آن هم به طور حتم مطلع نیستیم با مشکل مواجه شود. اما این‌طور که به نظر می‌رسد، تا نیمه‌ی اول سال میلادی آینده، شاهد رونمایی از آیفون SE 3 یا آیفون SE 2021 نخواهیم بود. مینگ‌چی ‌کو، یکی از تحلیل‌گران نام آشنای اپل چنین ادعایی را مطرح کرده که با توجه به سوابقی که از او سراغ داریم، به احتمال زیاد درست خواهد بود.

در حال حاضر از این بابت که آیفون SE 2021 در نیمه‌ی دوم سال میلادی آینده و به همراه سری آیفون ۱۳ رونمایی خواهد شد یا خیر بی‌خبریم. اما معمولا این بازه‌ی زمانی برای رونمایی از پرچم‌داران جدید است و بسیار بعید خواهد بود اگر شرکت کوپرتینویی به همراه پرچم‌داران خود از یک گوشی میان‌رده هم رونمایی کند. با این حال باید منتظر ماند و دید طی ماه‌های آینده چه خبرهای بیشتری در این رابطه منتشر خواهد شد.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : اپل,گوشی هوشمند,آیفون 12, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 219 تاريخ : دوشنبه 26 آبان 1399 ساعت: 0:53

طبق اطلاعات منتشر شده، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات آذری جهرمی یکشنبه 6 مهر ماه 1399 در مراسم رونمایی از کاربردهای توسعه نسل پنجم شبکه تلفن همراه که در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد و اعلام کرد کشورمان ایران پنجمین کشوری است که در خاورمیانه توانسته به اینترنت نسل پنجم دست یابد وی تاکید کرد که نگرانی شهرواندان بابت هزینه های این اینترنت درست نیست چرا که قرار نیست برای اینترنت 5G هزینه بیشتری پرداخت کنند. او تاکید دارد هرچه مصرف بالاتر برود و تقاضا بیشتر شود، اینترنت ارزان تر خواهد شد.
آذری جهرمی: قرار نیست مردم برای اینترنت 5G هزینه بیشتری پرداخت کنند

«محمدجواد آذری جهرمی» در این رویداد گفت که براساس سند شبکه ملی اطلاعات باید هزینه حوزه ارتباطات ۲ درصد سبد خانوارها را تشکیل دهد، بنابراین هزینه استفاده از 5G برای کاربران بالا نخواهد بود: «همین الان هم اگر با نرخ روز حساب کنیم یک واحد گیگابیت در سال ۱۳۹۲ با هزینه یک واحد گیگابایت در امروز کاهش قیمت داشته است

جهرمی اعلام کرد تولید مودم های 5G در کشور شروع شده است و اپراتورها در بخش تولید تجهیزات 5G سرمایه گذاری را آغاز کرده‌اند. او این موضوعات را نویدبخش تحقق سند ایران دیجیتال می‌داند و تاکید دارد که تا پایان سال اینترنت 5G به صورت نقطه‌ای در بسیاری از نقاط راه‌اندازی خواهد شد. به گفته او مصوبات و قوانین بالادستی برای توسعه 5G گرفته شده تا به مشکل توسعه 4G و 3G در کشور برنخوریم: «بر همین اساس تا پایان دولت بخش‌های بسیاری از سایتهای موجود فعلی را به 5G ارتقاء می‌دهیم. این کار به صورت نقطه‌ای انجام خواهد شد، برای ارائه خدمات FWA یا اینترنت خانگی که به کمک مودم خانگی و نه گوشی همراه رخ می‌دهد. به طور کلی باید بگویم قرار است تا پایان دولت قسمت خوبی از بخش های پرتراکم کشور برای ارائه 5آماده شوندجهرمی این موضوع را جبران عقب ماندگی در بخش ایتنرنت ثابت می‌داند: ««مجوزهای لازم از سوی سازمان تنظیم مقررات با بازنگری در پروانه سرویس‌‌های اینترنت بی‌سیم ثابت در این زمینه ارائه شده است

جهرمی تاکید کرد که دولت قصد دارد خودش برای این کار بیشترین سرمایه‌گذاری را انجام دهد و شبکه‌های فعلی را ارتقا ببخشد، همانطور که وزارت ارتباطات با سرمایه‌گذاری خودش تمامی مدارس کشور را به فیبرنوری وصل کرد و به گفته جهرمی آنها قصد دارند همین کار را برای ۱۱۰۰ هزار دانشگاه سراسر کشور نیز انجام شوند. البته جهرمی می‌گوید از سرمایه‌گذاران و مشتاقان به انجام این کار برای توسعه فناوری کشور  استقبال می‌کند و در این حال از سازمان بورس نیز خواست تا موانع را برای ورود استارتاپ‌ها به بورس و جذب سرمایه و در نتیجه رشد زیرساخت در کشور، برطرف سازد. آذری جهرمی همچنین از همکاری شرکت ایرانسل و مخابرات برای توسعه زیرساخت‌ها و نرم‌افزارهای دانشگاه‌ها در مسیر آموزش مجازی خبر داد و گفت: «این اقدامات باهدف این است که آموزش در شرایط کرونا تعطیل نشود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به سهم اقتصاد دیجیتال در آینده دنیا اشاره کرد و گفت: «همین‌طور که هم‌اکنون سهمی از اقتصاد مربوط به اقتصاد غیرنفتی مانند فرش و پسته است در آینده نزدیک اقتصاد دیجیتال نیز به‌عنوان یک اقتصاد غیرنفتی سهمی از اقتصاد دارد.» به گفته جهرمی در برابر نسل سه و چهار اینترنت مقاومتی صورت گرفت که خوشبختانه این مقاومت در برابر اینترنت نسل پنجم بسیار کمتر است: « الان هم در شرایطی هستیم که 5G در دنیا شروع به کار کرده است و در برنامه ایران هوشمند، طرح این است که همه حوزه‌های مرتبط همزمان با هم به سراغ این فناوری های نسل جدید بروند

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : آذری جهرمی,اینترنت,اینترنت ارزان, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 235 تاريخ : پنجشنبه 22 آبان 1399 ساعت: 0:30

با توجه به خبرهای منتشر شده، کمپانی شیائومی در حال حاضر نوت بوک جدیدی را با عنوان می نوت بوک 14 ای- لرنینگ ((Min Notebook 14 e-Leaing مختص دانشجویان و دانش آموزان ارائه کرده است. در واقع این نوت بوک نسخه پایین تر و ازران تر می نوت بوک 14 می باشد.
لپ تاپ می نوت بوک ۱۴ شیائومی معرفی شد

همان‌طور که از نام آن مشخص است، نوت‌بوک خوش‌قیمت شیائومی از پنل ۱۴ اینچی از نوع IPS LCD برای نمایش محتوا استفاده می‌کند و یک وب‌کم در حاشیه‌ی بالای صفحه قرار گرفته است. انرژی مورد نیاز سخت‌افزار گفته‌شده را یک باتری ۴۶ وات‌ساعتی تأمین می‌کند که نوید ۱۰ ساعت استفاده عادی با پشتیبانی از شارژ سریع می‌دهد؛ به گفته‌ی شیائومی، این نوت‌بوک می‌تواند در عرض نیم ساعت ۵۰ درصد از حجم باتری خود را شارژ کند.

می نوت‌بوک ۱۴ مانند گذشته از بدنه‌ی آلمینیومی با ضخامت ۱۸ میلی‌متر و وزن ۱٫۵ کیلوگرم بهره می‌برد و قلب تپنده‌ی آن را پردازنده‌ی نسل‌ دهمی اینتل  Core i3-10110U با فرکانس ۲٫۱ گیگاهرتز و دو هسته‌ی پردازشی تشکیل داده است که می‌تواند به فرکانس بیشینه‌ی ۴٫۱ گیگاهرتز ارتقا پیدا کند، شیائومی تصمیم گرفته است در این لپ‌تاپ از گرافیک گسسته (غیر مجتمع) استفاده نکند و به‌جای آن، به همان پردازنده‌ی گرافیگی مجتمع اینتل UHD Graphics 620 بسنده کند. این لپ‌تاپ فقط با ۸ گیگابایت رَم از نوع DDR4 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه از نوع SATA SSD و فعلا در بازار هند دراختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

شیائومی در می نوت‌بوک ۱۴ از یک درگاه HDMI، دو پورت USB 3.1، یک پورت USB 2.0 و جک صوتی ۳٫۵ میلی‌متری استفاده کرده است و همان‌طور که گفته شد، فقط در یک نسخه با ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی از نوع SSD و ۸ گیگابایت رَم DDR4 و پردازنده‌ی نسل‌ دهمی اینتل Core i3-10110Uُ با قیمت ۳۴َ,۹۹۹ روپپه (۴۷۰ دلار) در بازار هند قابل خرید است.

از دیگر ویژگی‌های قابل ‌توجه می نوت‌بوک ۱۴ می‌توان به صفحه‌کلید جدید با مکانیزم موسوم به قیچی و عمق ۱٫۳ میلی‌متری اشاره کرد که به واسطه‌ی لایه نازکی در زیر آن، از صفحه‌کلید در برابر گردوغبار محافظت می‌شود. این لپ‌تاپ به بلندگوهای استریو با تنظیم DTS مجهز است و می‌توانید با دست‌بند هوشمند شیائومی می بند (Mi Band) قفل دفترچه یادداشت را باز کنید.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : اپل,شیائومی,نوت بوک, گوشی هوشمند, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 243 تاريخ : دوشنبه 19 آبان 1399 ساعت: 23:56

کمپانی سامسونگ سال گذشته از گوشی هوشمند گلکسی M21 پرده برداری کرد حال ساعاتی قبل از نسخه ی جدید این گوشی به عنوان گلکسی M21s رسما معرفی نمود. این گوشی هوشمند در مقایسه با مدل قبلی، بهبود زیادی پیدا کرده است. گلکسی M21 از دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد و در پنل پشتی آن دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی به همراه اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی قرار دارد. اما گلکسی M21s مجهز به دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است و در پنل پشتی هم دوربین ۶۴ مگاپیکسلی جایگزین دوربین ۴۸ مگاپیکسلی شده است.
گلکسی M21s با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی معرفی شد

گلکسی M21s همراه با اندروید ۱۰ به دست خریداران می‌رسد و کاربران این گوشی باید به ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش بسنده کنند. کاربران برزیلی با پرداخت ۲۷۵ دلار می‌توانند این گوشی را خریداری کنند.

از نظر دیگر مشخصه‌ها، این گوشی تفاوتی با نسل قبلی ندارد. به همین خاطر همچنان شاهد بهره‌گیری از تراشه‌ی اگزینوس ۹۶۱۱، نمایشگر ۶٫۴ اینچی با رزولوشن FHD+، باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ ۱۵ واتی هستیم. حسگر اثر انگشت هم در پنل پشتی قرار دارد. باید خاطرنشان کنیم این گوشی مدل ریبرند شده‌ی گلکسی F41 محسوب می‌شود.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سامسونگ,گوشی هوشمند,گلکسی, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 211 تاريخ : يکشنبه 18 آبان 1399 ساعت: 0:42

پیش تر در ماه کتبر 2020 تیزری از سری گوشی های هوشمند Honor V40منتشر شد، که نشان می داد این کمپانی با تمام سختی های که پیش رو دارد همچنان به تولید گوشی جدید فکر می کند. آنر یکی از زیر مجموعه‌های کمپانی هواوی است که به دلیل تحریم‌های آمریکا با مشکلات بسیاری روبرو شده است.
آنر V40 اواسط دسامبر معرفی و روانه ی بازار خواهد شد

امروز اطلاعات غیررسمی جدیدتری از گوشی‌های سری آنر وی ۴۰ منتشر شد. بر اساس این اطلاعات، گوشی‌های آنر وی ۴۰ ماه دسامبر راهی بازار می‌شوند و آنر دو نوع تراشه Kirin 9000 و دیمنسیتی ۱۰۰۰+ را برای این گوشی‌ها در نظر گرفته است.

گوشی‌های پرچم‌دار آنر همیشه یک سری ویژگی‌های گوشی‌های پرچم‌دار سری پی هواوی را به‌همراه دارند و با قیمت مناسب‌تری راهی بازار می‌شوند. گوشی آنر وی ۴۰ به‌احتمال زیاد ماه آینده رونمایی می‌شود و باید ببینیم چه ویژگی‌هایی برای آن در نظر گرفته شده است.

 شایعات نشان از این دارند که نرخ نوسازی صفحه‌نمایش آنر وی ۴۰ به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. این گوشی دو دوربین جلو خواهد داشت و وضوح صفحه‌نمایش آن +Full HD خواهد بود. دوربین اصلی این گوشی از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار است که از RYYB پشتیبانی می‌کند. این گوشی‌ها با شارژر ۶۶ وات راهی بازار می‌شود و از شارژ بی‌سیم ۴۰ وات هم پشتیبانی می‌کنند؛ این اولین ‌بار است که گوشی‌های پرچم‌دار آنر از چنین قابلیتی برخوردار هستند.

 

 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : هواوی,آنر,گوشی هوشمند, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 236 تاريخ : پنجشنبه 15 آبان 1399 ساعت: 0:44

با توجه به گزارشات اخیر، کمپانی یاهو که یکی از زیر مجموعه های اپراتور آمریکایی وریزان محسوب می شود، این کمپانی با همکاری شرکت  ZTE از نخستین موبایل خود به نام ZTE Blade A3Y با قیمت ۵۰ دلار رونمایی کرد. Blade Z3Y از نمایشگر ۵.۴ اینچی با رزولوشن 720p  و نسبت تصویر ۱۸:۹ برخودار است نمایشگر فاقد ناچ و بریدگی بوده اما در بالا و پایین آن حاشیه نسبتاً زیادی به چشم می‌خورد.
یاهو از اولین موبایل خود با قیمت ۵۰ دلار رونمایی کرد

Blade Z3Y از باتری ۲۶۶۰ میلی آمپر ساعتی نیرو می‌گیرد که در نگاه اول ناکافی به نظر می‌رسد، اما به گفته یاهو به دلیل مصرف بهینه موبایل تا یک روز کامل شارژدهی دارد. این گوشی از سیستم عامل اندروید ۱۰ به دست کاربر می‌رسد. البته این نسخه از اندروید کاملاً خام نیست چرا که روی گوشی انواع برنامه‌های یاهو مثل میل، نیوز، و هواشناسی به طور پیش فرض نصب شده‌اند.

Blade Z3Y از چیپست چهار هسته‌ای مدیاتک با پردازنده ۲.۰ گیگاهرتزی برخوردار بوده و ۲ گیگابایت رم دارد، بنابراین نباید انتظار عملکرد فوق سریع را داشت. ظرفیت حافظه داخلی نیز ۳۲ گیگابایت بوده و می‌توان بوسیله کارت حافظه microSD آن را تا ۲ ترابایت ارتقا داد.

موبایل Yahoo Mobile ZTE Blade A3Y در رنگ بنفش از هم اکنون با قیمت ۵۰ دلار قابل خریداری است.

روی پنل پشتی و کنار حسگر اثر انگشت فیزیکی، دوربین اصلی ۸ مگاپیسلی و دو فلش LED درون ماژول عمودی قرار گرفته‌اند. در حاشیه بالایی نمایشگر نیز دوربین سلفی نیز ۵ مگاپیکسلی مجهز به فلش LED قرار گرفته است.

از دیگر ویژگی‌های این موبایل می‌توان به جک ۳.۵ میلیمتری هدفون، فیس آنلاک، وای فای 802.11 a/b/g/n/ac و پورت USB-C اشاره کرد

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : یاهو,موبایل,قیمت گوشی, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 226 تاريخ : دوشنبه 12 آبان 1399 ساعت: 1:46

طبق شایعات منتشر شده در روزهای اخیر، اینطور که به نظر می رسد که کمپانی مایکروسافت می خواهد ویندوز فون را رها و از اندروید برای گوشی های هوشمند خود استفاده نماید. این کمپانی برنامه‌های Google Maps، Youtube و موتور جستجوی خودش را برای سیستم‌عامل ویندوز طراحی می کند. به نظر می‌رسد که تغییرات بزرگی در مایکروسافت درحال رخ دادن است. دیروز خبری منتشر شده  مبنی بر اینکه که مایکروسافت قسمتی از سرویس نقشه خودش را به شرکت Uber فروخته است. همچنین آن‌ها بخش تبلیغات تصویری خودشان را به دو شرکت AOL و AppNexus فروخته‌اند. پس از این اقدامات هم ساتیا نادلا رییس مایکروسافت در ایمیلی که برای کارمندان این شرکت ارسال کرد، گفت: در مسایلی که به درستی کار نمی‌کنند باید تصمیمات سختی گرفت.
آیا مایکروسافت به سمت اندروید می‌رود؟

البته امکان دارد این شایعات درست نباشند، چرا که مایکروسافت قصد دارد در پاییز امسال ویندوز ۱۰ را برای موبایل عرضه کند. به همین دلیل تصور این موضوع که مایکروسافت بخواهد به سمت اندروید برود، اشتباه است. به نظر می‌رسد که مدیرعامل جدید مایکروسافت قصد دارد تغییرات زیادی را در این شرکت به‌وجود بیاورد و به همین دلیل شایعات بسیار زیادی درباره این تغییرات به وجود آمده است.

در این شایعات به این موضوع اشاره شده که مایکروسافت با گوگل قراردادی امضا کرده که به واسطه آن اگر از ویندوزفون استفاده نکند، گوگل برنامه‌های Google Maps، Youtube و موتور جستجوی خودش را برای سیستم‌عامل ویندوز طراحی می‌کند. به‌نظر می‌رسد که تغییرات بزرگی در مایکروسافت درحال رخ دادن است. دیروز خبری منتشر شده که مایکروسافت بخشی از سرویس نقشه خودش را به شرکت Uber فروخته است. همچنین آن‌ها بخش تبلیغات تصویری خودشان را به دو شرکت AOL و AppNexus فروخته‌اند. پس از این اقدامات هم ساتیا نادلا رییس مایکروسافت در ایمیلی که برای کارمندان این شرکت ارسال کرد، گفت: «در مسایلی که به درستی کار نمی‌کنند باید تصمیمات سختی گرفت

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : مایکروسافت,موبایل,سیستم‌عامل,ویندوزفون, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 238 تاريخ : پنجشنبه 8 آبان 1399 ساعت: 20:46

با توجه به گزارش های اخیر، کمپانی سامسونگ اعلام نمود: پس از عرضه رابط کاربری One UI 2.5 برای سری گوشی های گلکسی نوت 9، این رابط کاربری را برای گوشی سری گلکسی اس 9 و گلکسی A51 هم عرضه می کند. این به روزرسانی به صورت OTA منتشر می‌شود و به ‌احتمال زیاد، آخرین به روز رسانی بزرگ برای گلکسی اس ۹ خواهد بود. مهم‌ترین ویژگی‌های رابط کاربری One UI 2.5 پشتیبانی بی‌سیم از DeX و صفحه‌کلید هوشمندتر با قابلیت‌های پیشرفته‌تر برای جست‌وجو در یوتیوب است.
سری گلکسی اس ۹ و گلکسی A51 رابط کاربری One UI 2.5 را دریافت می کنند

رابط کاربری One UI 2.5 با شماره A515FXXU4CTJ1  برای گوشی گلکسی A51 عرضه می‌شود. این به‌روزرسانی در قالب پچ امنیتی ماه اکتبر دراختیار کاربران قرار می‌گیرد. در حال ‌حاضر این به‌روزرسانی به‌صورت محدود در کشور روسیه عرضه شده است؛ اما قطعا برای سایر کشورها هم منتشر خواهد شد. این به‌روزرسانی مودهای جدیدی به دوربین گوشی اضافه می‌کند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های رابط کاربری One UI 2.5 پشتیبانی بی‌سیم از DeX و صفحه‌کلید هوشمندتر با قابلیت‌های پیشرفته‌تر برای جست‌وجو در یوتیوب است.

به‌روزرسانی جدیدی که برای گلکسی اس ۹ عرضه می‌شود با شماره G96xFXXUCFTJ2  شناخته می‌شود و در حال‌ حاضر، در کشور آلمان عرضه شده است. این به‌روزرسانی به‌زودی در کشورهای دیگر منتشر خواهد شد.

 

 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : گوشی هوشمند,گلکسی,سامسونگ, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 232 تاريخ : پنجشنبه 1 آبان 1399 ساعت: 19:25